اصول اولیه دکوراسیون داخلی

اصول اولیه دکوراسیون داخلی

اصول اولیه دکوراسیون داخلی که باید به آن توجه کرد

اگر قصد دارید تا یک منزل و یا یک محل کار فوق العاده برای خود داشته باشید باید آن را بر اساس اصول دکوراسیون داخلی چیدمان کنید. حال اینکه در ابتدای امر بدانید هر یک از این اصول چه هستند و نحوه بهره گیری از هر یک چگونه است، پیشنهاد می کنیم تا آخر همراه ما باشید.

نقطه شروع کجاست؟

دکوراسیون داخلی و اصول طراحی بر پایه تمام اصول و موازین این کار؛ کار کمی دشواری می باشد که ممکن است خودتان نتوانید به تنهایی از پس آن بر بیایید. ولی اگر می خواهید در کنار آشنایی نسبی با دکوراسیون داخلی خودتان را نیز محکی بزنید بهتر است مطالعه خود را بیشتر کنید. می توانید به سراغ مجله های دکوراسیون داخلی بروید و با بهترین های روز دنیا آشنا شوید. بعد از آن که توانستید کمی با دکوراسیون داخلی آشنا شوید؛ می توانید با بررسی و در نظر گرفتن چند اصل اولیه در طراحی داخلی یک منزل، محل کار و یا هر جای دیگری را که دوست دارید طراحی کنید.

اصول اولیه دکوراسیون داخلی
اصول اولیه دکوراسیون داخلی

اصول اولیه دکوراسیون داخلی

همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم طراحی داخلی کار چندان راحت و آسانی نیست تمام مواردی را که در ادامه برای تان بر خواهیم شمرد را باید در آن واحد مورد بررسی قرار دهید و با توجه به تمام آن ها شروع به طراحی نمایید. تمام این اصول در کنار یکدیگر می توانند جلوه گر یک دکوراسیون داخلی عالی برای شما باشند.

فضای اولیه

باید ابتدا یک برآورد دقیق از متراژ فضای در دسترس خود داشته باشید. به این معنی که برای چه فضایی می خواهید دکوراسیون داخلی را انجام دهید. نکته مهم دیگر این است که بعد از اتمام پروژه معماری چقدر فضای مفید در دسترس تان باقی می ماند. اصول دکوراسیون داخلی از آن جهت مهم است که فضاهای هدر رفته در یک خانه را به حداقل می رساند.

کاربری

نکته مهم دیگر که باید جزو اولویت های اصلی شما باشد کاربری مکانی است که دارید برای آن دکوراسیون داخلی طراحی می کنید. به این معنا که آیا یک منزل مسکونی است؟ یک شرکت و یا اداره است؟ یک مغازه و یا فروشگاه است؟ اصول طراحی برای هر یک از این مکان ها بسته به نوع کاربری شان بسیار متفاوت می باشد.

نور ها

استفاده از نور های رنگی در دکوراسیون داخلی این روز ها به یک ترند تبدیل شده اند. یک نورپردازی خوب می تواند جلوه کار را دو چندان کرده و نمایی زیبا را در دید بیننده به تصویر بکشد. البته از نور طبیعی در روز نیز غافل نشوید. استفاده از نور طبیعی علاوه بر زیبایی کار می تواند در هزینه ها نیز برای شما صرفه جویی کند.

رنگ ها

در انتخاب رنگ می توانید به ترند های بروز در بازار و یا به رنگ سال توجه کنید. هماهنگی و همخوانی در رنگ هایی که انتخاب می کنید نیز بسیار مهم می باشد. همچنین باید کمی نیز درباره روانشناسی هر یک از رنگ ها خوانده باشید تا بتوانید بهتر از هر رنگ استفاده کنید.

این نکته را به خاطر بسپارید

نکته ای که باید در طراحی داخلی به آن توجه نمایید سلیقه خودتان است. اگر می خواهید دکوراسیون داخلی را برای جایی که متعلق به خودتان است، پیاده کنید پس باید هم به اصول اولیه توجه کنید و هم سلیقه خودتان. این شما هستید که قرار است در این خانه زندگی و یا در این اداره که خودتان طراحی کرده اید کار کنید پس باید با سلیقه شما هم خوانی داشته باشد تا به شما حس رضایت و آرامش خاطر را منتقل سازد.

اصول اولیه دکوراسیون داخلی
اصول اولیه دکوراسیون داخلی
نظر دهید
میانگین نظرات
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Willis
2 سال قبل

I do not know if it’s just me or if perhaps everyone else experiencing issues with your website.
It looks like some of the written text on your posts
are running off the screen. Can somebody else please provide feedback and let me know if this is happening to them too?
This could be a problem with my web browser because I’ve
had this happen before. Thank you

propecia 5 mg for sale no
2 سال قبل

Cialis Efectos Colaterales

کمک نیاز دارید؟ تماس از طریق واتساپ