طراحی نمای مدرن

 طراحی نمای مدرن ساختمان ها امروزه مورد توجه بسیاری از مهندسان و افراد واقع شده است و برای این منظور نیز به دنبال بهترین و شیک ترین متریال ها هستند تا بتوانند زیباترین آثار را خلق کنند. از مهمترین انواع نمای مدرن می توان به نمای آجری، نمای چوبی و نمای سنگی اشاره کرد که شما نیز با توجه به علاقه خود می توانید یکی از بهترین آن را انتخاب و اجرا کنید.

طراحی نمای مدرن

طراحی نمای مدرن

آیا شما نیز به دنبال طراحی نمای مدرن هستید؟ آیا می دانید که امروزه برای داشتن زیباترین نما از چه متریال ها و مصالحی استفاده می شود؟ از شما دعوت می شود که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی کرده و اطلاعات بسیار ارزنده ای را از این طریق به دست آورید.

امروزه طراحی نمای ساختمان از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد به طوری که بسیاری از مهندسین به دنبال ایده های بسیار نو برای زیباترین و جذاب ترین نمای ساختمان هستند. طراحی نمای مدرن نیز یکی از این موارد می باشد که تمام ویژگی های آن با طراحی کلاسیک ساختمان دارای تفاوت هایی می باشد به طوری که اصول بسیار خاصی را داشته و از آیتم های زیادی پیروی می کند. از مهمترین تفاوت های میان نمای کلاسیک و مدرن می توان به نوع متریال های استفاده شده در نمای ساختمان اشاره کرد. امروزه در بسیاری از شهرهای کلان و بزرگ کشور، شاهد اجرای نمای مدرن در بسیاری از ساختمان های مسکونی و تجاری هستیم به طوری که از مهمترین انواع طراحی نمای مدرن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          نمای آجری

–          نمای سنگی

–          نمای شیشه ای

–          نمای چوبی

–          نمای کامپوزیتی

در ادامه سعی بر آن داریم تا در مورد برخی از نماهای مدرن توضیحاتی را به حضور شما ارائه دهیم.

طراحی نمای مدرن

طراحی نمای مدرن

طراحی نمای مدرن

 نمای آجری

آجر یکی از پرطرفدارترین و قدیمی ترین متریال های مورد استفاده در نمای ساختمان ها به شمار می آید به طوری که در بسیاری از ساختمان ها می توان شاهد استفاده از آن باشیم. استفاده از آجر سوخته و نیم سوخته و دیزاین هنرمندانه آنها در کنار یکدیگر سبب شده است که منظره بسیار بی نظیر و شگفت انگیزی به وجود آید. آجر به دلیل داشتن قیمت بسیار مناسب و عمر مفید بالای خود، از محبوبیت بسیار بالایی در میان مردم برخوردار است و یکی از بهترین متریال ها برای نمای مدرن به شمار می آید.

دکوراسیون ویلا

نمای سنگی

استفاده از سنگ در طراحی نمای مدرن، از دیگر متریال های مورد استفاده می باشد که در بسیاری از مناطق کوهستانی شاهد استفاده از این متریال هستیم. از عمده ترین سنگ های مورد استفاده در نما می توان به مواردی از جمله سنگ مرمر، سنگ تراورتن، سنگ گرانیت و سنگ آنتیک اشاره کرد. امروزه بسیاری از طراحان نمای مدرن سنگ های مختلف را با دیگر متریال ها از جمله شیشه و چوب تلفیق کرده و باشکوه ترین و بی نظیرترین نماها را خلق می کنند که واقعا در نوع خود بی نظیر می باشند. متریال سنگ به دلیل داشتن مقاومت بسیار بالا از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

طراحی نمای چوبی 

نمای چوبی یکی دیگر از مهمترین انواع طراحی نمای مدرن می باشد که از زمان های بسیار مورد توجه بوده است و به عنوان یکی از لوکس ترین و جذاب ترین متریال ها مورد استفاده قرار می گیرد. نمای چوبی به دلیل داشتن هزینه های کمتر و تلفیق بسیار بالا با سایر متریال ها، مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده است. برای به کار بردن نمای چوبی بایستی به عوامل بسیار زیادی توجه داشته باشید که از مهمترین آنها می توان به شرایط آب و هوایی محیط زندگی و نوع چوب انتخاب شده اشاره کرد. تنوع بسیار بالای چوب برای نمای مدرن، بسیاری از افراد را با مشکل انتخاب بهترین گزینه مواجه می کند، به همین جهت می توانید در این زمینه با افراد بسیار مجرب و حرفه ای مشاوره هایی را داشته باشید.

طراحی نمای مدرن

طراحی نمای مدرن